Szukaj

POMOC


Metody Płatności:
W sklepie internetowym  SHELEST  za złożone zamówienie można dokonać płatności w następujący sposób:

1. Zwykły przelew na konto bankowe PKO Bank Polski S.A.

85 1020 1026 0000 1402 0386 3297
SHELEST / ST Piotr Marjański, 
ul.Wojska Polskiego 49/7, 
05-101 Nowy Dwór Mazowiecki. 
W tytule przelewu należy podać numer zamówienia.

2. Płatności elektroniczne i płatności kartą płatniczą za pośrednictwem serwisu Przelewy24.pl

3. Płatności elektroniczne i płatności kartą płatniczą za pośrednictwem serwisu  PayPal (paypal.com)  - tymczasowo zawieszona 


Waluty:
Za zamówienie można zapłacić w dwóch walutach – PLN i EUR.   Jeśli chcesz sfinalizować zamówienie w EUR prosimy o kontakt pod adresem shop@shelest.pl 


Wysyłka/Odbiór osobisty: 
Towar wysyłamy kurierem wyłącznie w dni robocze.
Realizujemy wysyłkę zamówionego Towaru w formie przesyłki  kurierskiej  za  pośrednictwem Dostawcy (Poczta Polska lub DPD Polska lub inny serwis kurierski).

Również istnieje możliwość odbioru osobistego w naszej Pracowni (Nowy
Dwór Mazowiecki) po wcześniejszym umówieniu się - napisz do nas:   shop@shelest.pl


Koszt dostarczenia Towaru do Klienta wynosi:
Na terenie Polski przy zakupach powyżej 600 zł wysyłka kurierem jest darmowa. 
Koszt wysyłki przy zamówieniu poniżej 600zł wynosi 15 zł.

W sprawie wysyłki za granicę prosimy o kontakt pod adresem shop@shelest.pl  
Orientacyjne koszty dla zamówień dostarczanych do krajów członkowskich Unii Europejskiej: 56€,    dla zamówień dostarczanych poza terytorium Unii Europejskiej: 76€.
Odpowiedzialność za zobowiązania podatkowe i celne, wynikające z dostawy przesyłki poza terytorium Unii Europejskiej, ponosi Klient.


Zwroty:
Masz prawo zwrócić zakupiony Towar bez podania przyczyny nie później niż 14 dnia od momentu jego otrzymania. Proces zwrotu takich produktów odbywa się zgodnie z procedurą przedstawioną w Regulaminie. Pamiętaj, że Towar musi być w stanie nienaruszonym i nie może nosić śladów używania oraz musi zostać wysłany w oryginalnym opakowaniu z dowodem zakupu oraz wypełnionym i podpisanym Oświadczeniem o odstąpieniu od umowy sprzedaży (formularz jest tu: Formularz odstąpienia od umowy )

Musisz jednak pamiętać, że produkty spersonalizowane według życzeń Kupującego, które zostały wyprodukowane według specyfikacji Klienta lub służące zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb, nie podlegają zwrotom i wymianie, gdyż ich personalizacja uniemożliwia dalszą sprzedaż (Ustawą o Prawach Konsumenta, Dz.U. 2014 poz 827 art.38).


Okres gwarancji:
Wszystkie oferowane w naszym sklepie produkty są objęte 24 miesięczną gwarancją. A po tym czasie proponujemy serwis pogwarancyjny.


Pozostałe pytania:
W razie pytań prosimy o wysłanie wiadomości e-mail na adres shop@shelest.pl  


Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów